Viimeinen osa, toivottavasti pidätte!

Photobucket

Juuh, taas tälläne tasapaksu aamu. Mekko päälle ja kokkaamaa munakasta Richardille.

Photobucket

Siinä mä pilkoin. Laitoin munakkaan hellalle. Silloin kuului Julietin rääkäisy. Juoksin yläkertaan katsomaan lastani. Sanoin vain Richardille palaavani takaisin nopeasti.

Photobucket

Sitten hella syttyi tuleen! Kamalaa! Se ei pitänyt runsaasta ruokaöljystä, eikä siitä, kun munakas kärysi hellalla ylipitkän aja!

Photobucket

Richard syöksyi sammuttamaan tulta. Tämä ei ollut ostanut palohälytintäkään, sillä se oli nii nuuka. Mitä järkee olla nuuka tälläsissä asiois, ja ku on rahaa?

Photobucket
Photobucket

Sitten kun kuulin Richardin huudon, juoksin soittamaa hätänumeroon.

Photobucket

Paloauto saapui. Sen peräs tuli kans ambulanssi. Ja tais yks poliisikin tulla, tälläsis tilanteis kai tulee aina poliisi..? En kyl saanu mitää syytteitä. Tapaturma.

Photobucket

Katoin tuhoutunutta keittiön palstaa. Ei hyvä.

Photobucket

Sairaalasta tuli soitto. Richardilla oli liian suuria palovammoja. Se ei kestäny kuulemma niitä ja kuoli.

Photobucket

Ei sen näin pitänyt kuitenkaan mennä... en tiiä kestänkö tätä enää!

Photobucket

Soitin Charlielle sen jälkeen.

Photobucket

Kutsuin sen kylään ja katottiin keittiötä. Charlie oli aivan ihmeissään tapahtumista.

Photobucket

Sit mä aloin selostaa et ku kaikki alko munakkaasta eikä Richard oo enää täällä... selostin kans oikee änkytyksen kera.

Photobucket

"No sittenhän puolet ongelmista on jo poissa." Charlie lohdutti mua. Mutta mun harteilla oli vielä suuri taakka.

Photobucket

Jaksoin silti siivota tämän sotkun. Charlie kävi mun luona joka päivä. Kattomassa mua ja sen tyttöä.

Photobucket

Mut mä en siltikää saanu unta, kieriskelin koko yön mun sängyssä.

Photobucket

Isä? Mi..mi...mitä tapahtuu?

Photobucket

Äiti?

Photobucket

"Rakas Julia, sinun on mentävä."
Mut..mut miks? Mä haluun pysyy täällä.
"Voimme silti saattaa sinut kotiisi."

Photobucket

Onks aiva pakko?
"Et voi jäädä tänne."
Mut mut... mun koti on tääll, ei missää muaalla!

Photobucket

sit äiti ja isä käski mut autoon. Äiti ja isä kuulosti niin tyhjiltä. Isän äänestä en tiennyt, en muista oikein hyvin.. olin niin pieni.

Photobucket

Mä en ymmärrä tätä. Sit näin etupenkillä Richardin.

Photobucket

Ja siihen kohtaa mä heräsin. Tollasia painajaisia mä näin joka yö, jopa päiväunilla jotka otin Julietin kanssa. Näin melki pahempiakin painajaisia ku ton. mut.. Mä en nyt tänä aikana haluis nähä Richardia mun unis kummittelemassa... enkä äitiä ja isääkään.

Photobucket

Mä en kestä tätä! Täältä on päästävä veke!

Photobucket

Mut Charlie päätti muuttaa meille. Juliet oli kasvanut huimasti. Isänsä näköinen tyttö. Mut.. mun painajaisunia tuli silti tosi usei...

VUOSIA MYÖHEMMIN

Photobucket

Mut nyt kaikki on hyvi, me ollaan täysikäsiä ja vastuuntuntoisia. Me muutettiin pois Richardin kämpästä meren rannalle. Täällä en enää nähny painajaisia. Julietkin viihtyy täällä, ja hänellä tuntuu olevan paljon kavereita koulus. Ja tässä vaiheessa voin vihjaista, että taloon on tulossa ainakin vielä yksi pienokainen, pikkusisarus Julietille.

Photobucket

Sä olit oikees Charlie, meistä tuli todella onnellisia.
" Tietenkin, miksei olis tullu? "
Noo.. ei muistella, onneks me ollaa ny yhes, ja meillä on ihana lapsi.
" Muista, kohta kaksi upeaa lasta."

Photobucket

♥ *Muisk* ♥